Lui Volkswagen ii este frica: urmatorul Golf nu trebuie sa fie o Tesla

Presedintele Volkswagen este de parere ca principalul sau concurent pe piata este Tesla.
Abia incoronat datorita succesului de care s-a bucurat cu vanzarile de masini electrice, uitand complet de scandalul provocat de Dieselgate, constructorul are acum o noua provocare careia trebuie sa ii faca fata, mult mai dificila decat precedentele conform declarariilor facute de presedintele Volkswagen.

In ceea ce priveste administrarea resurselor trebuie sa recunoastem ca Tesla este cu mult mai avansat decat Volkswagen. Are un avans si in privinta infrastructurilor si costurilor de productie.

Perioada dificila pentru Volkswagen

Situatia s-a materializat joia trecuta in timp ce noul patron Volkswagen, Herbert Diess aduna numai putin de 50 000 de angajati ai uzinei din Wolsburg (sediul istoric al marcii) pentru a-i asigura de viitorul lor si de cel al uzinei. Insa nu a ascuns faptul are un plan de restructurare, a numai putin de 30 000 de posturi. Acum ca producatorul a reusit sa intre cu succes pe piata masinilor electrice, conducerea incepe sa isi puna intrebari cu privire la productivitatea sa.

Pentru a ramane in aceasta cursa, Volkswagen trebuie sa produca si asta mult mai rapid decat o face de obicei. Si mult mai ieftin decat o face decat de obicei daca vrea sa aiba cat mai multe vanzari. La ora actuala, Tesla poate produce o masina in doar 10 ore in timp ce Volkwagen are nevoie de 30 de ore pentru a produce o masina. Proiectul, pentru anul viitor, este ca aceasta durata sa scada, la maxim 20 de ore.

Citeste si:  Producatorul american Rivian pune ochii pe Europa cu modelele sale electrice R2 si R3

Comparatia cu Tesla a fost prezenta in cadrul discursului oferit de presedintele Volkswagen. Herbert Diess este in relatii bune cu Elon Musk, insa, pe balanta, ramane elev in faa profesorului american. Tesla este un model pentru Volkswagen si un concurent totodata. La sfarsitul discursului Diess a afirmat ca urmatorul Golf nu trebuie sa fie o Tesla, facand referire la Model 3.