450 SMR și 690 SMC R – două modele supermoto de la KTM pe care te poți baza

image001Riderii interesați de o motocicletă supermoto fiabilă și versatilă se pot baza cu încredere pe modelele dezvoltate de producătorul austriac, KTM. În timp ce 450 SMR este expresia pură a motto-ului READY TO RACE, 690 SMC R ridică ștacheta pe segmentul său, datorită șasiului de mică greutate și a motorului de legendă, plus un pachet de sisteme electronice sofisticat. Cele mai noi motociclete KTM, alături de o colecție diversificată de echipamente de protecție pentru piloți te așteaptă să le experimentezi.

Motocicleta KTM 450 SMR

Pentru a proiecta ultima generație de modele KTM 450 SMR, inginerii s-au inspirat de la motocicleta KTM 450 SX-F, câștigătoare a nenumărate campionate și întreceri de profil. Datorită motorizării eficiente și a componentelor premium, 450 SMR poate fi considerat cel mai competitiv model pe segmentul de racing supermoto. Performanța incredibilă de care este capabil acest dirt bike din familia KTM a fost dovedită cu prilejul celor mai dure competiții de profil, precum campionatele mondiale AMA 450 Supercross și MXGP. Unitatea de putere SOHC este exemplul perfect de tehnici de inginerie avansate, oferind maximum de putere în condițiile unei greutăți de numai 27.3 kg. Centralizarea masei este cheia designului la nivel de motor și contribuie la o manevrabilitate excelentă. Motorul 449.9 cc în 4 timpi, pe răcire cu lichid vine cuplat la o cutie în 5 viteze. Pachetul standard include pornire electronică, frâne față și spate pe discuri de 310 mm și, respectiv 220 mm, plus suspensii WP XACT de ultimă oră și o șa cu înălțime de 890 mm.

Citeste si:  CFMOTO Z5 (ZForce 550) EX ’21 – Side By Side Sport

Motocicleta KTM 450 SMR beneficiază de un cadru de înaltă tehnologie foarte ușor fabricat din oțel crom molibden și are un strat de vopsea portocalie pentru a evoca starurile Red Bull KTM Factory Racing. Designul cadrului garantează o rigiditate precisă, alături de o geometrie optimă, pentru a genera feedback de primă clasă și o manevrabilitate cu răspuns ultra-rapid. Subcadrul este fabricat din secțiuni de aluminiu foarte ușor și foarte stabil. KTM 450 SMR vine echipat cu un ghidon din aluminiu de înaltă rezistență conceput de NEKEN. Ghidonul permite ajustare în două poziții diferite. Grafica în culori vii și noua șa albastră îl aduc pe rider mai aproape de experiența KTM de uzină.

Controlul tracțiunii este un avantaj deosebit pe un model supermoto și garantează tracțiune mai eficiență și un control mai bun al motocicletei, în special la tranziția de la asfalt la off-road. Controlul tracțiunii poate fi activat sau dezactivat în timpul pilotării.

image002

Motocicleta KTM 690 SMC R

Motocicleta KTM 690 SMC R, fie că vă poartă pe drumuri de munte cu entuziasm și agilitate, fie că se întrece pe un circuit, va oferi cu fiecare ocazie nivele ridicate de manevrabilitate și performanță. Motorul cu un singur cilindru 690 cc din dotare furnizează o accelerație puternică și este extrem de economic din punct de vedere al consumului de combustibil. Vine cuplat la cutie cu 6 viteze modernă. Intervalul de service este la 10000 km, menținând costurile scăzute.

Citeste si:  Lui Volkswagen ii este frica: urmatorul Golf nu trebuie sa fie o Tesla

Cadrul trellis este echilibrat și contribuie la reducerea oboselii resimțite de rider după ore lungi în șa. Ghidonul lat de 808 mm a fost gândit special pentru diminuarea vibrațiilor și oferă control optim în toate situațiile la pilotare. Injecția electronică, sistemele de management al motorului (EMS) și ride-by-wire le permit riderilor să facă față cu succes provocărilor în oraș și în afara lui.