Moduri inteligente de a utiliza mesajele in afacerea ta

64% dintre consumatori considera ca intreprinderile ar trebui sa foloseasca mesaje SMS pentru a interactiona cu clientii mai des decat o fac in prezent.

Marketingul mobil este un subiect intens si mesageria text este un mod foarte eficient de a comunica cu tribul tau. Adaugarea de mesagerie text este usoara si exista o multime de moduri distractive de a o utiliza.

Primele cinci motive pentru care consumatorii opteaza pentru mesajele text ale unei marci sunt:
– cupoane sau oferte (77%)
– alerte personale (50%)
– tinere in bucla (48%)
– continut mai semnificativ (33%)
– nu au nevoie sa viziteze o locatie fizica / un site web / aplicatie pentru informatii (31%)
Iata 9 moduri de a adauga mesaje text in afacerea ta:

1. Gliseaza din prezentarea ta
Acordarea unei prezentari sau organizarea unui seminar este o modalitate excelenta de a-ti creste audienta si de a gasi potentiali clienti noi. Puneti textul unui cuvant cheie la numarul tau, astfel incat sa puteti trimite prin e-mail diapozitive. Acesta poate fi un proces automat daca software-ul tau de marketing prin e-mail integreaza mesaje text. Seteaza din timp, astfel incat sa fie totul gata sa se incheie la sfarsitul prezentarii tale.

2. Inscrie-te pentru comunicatiile tale
Accesarea comunicatiilor tai nu a fost niciodata mai usoara. Obtinerea numarului de telefon mobil face usor pentru clientii tai sa se angajeze in conversatie cu tine. Mesajele text au o rata deschisa de 98%, in timp ce e-mailurile au o rata deschisa de 20%. Cu rate deschise atat de mari – s-ar putea sa-ti doresti doar text!

Citeste si:  Coca-Cola revine cu o campanie digitala optimista

74% dintre respondenti raporteaza o impresie globala imbunatatita a intreprinderilor care interactioneaza cu acestea prin intermediul mesageria text.

3. Memento-uri de numire
Daca ai o afacere bazata pe servicii, este esential sa folosesti mesageria text pentru a confirma si reaminti persoanele despre intalniri. Nu numai ca este convenabil pentru clientii tai, dar mentine si ratele de anulare scazute. 70% dintre respondenti sunt de acord ca folosirea mesajelor SMS este o modalitate buna pentru o organizatie de a-si atrage atentia.