Firmele mai mici sunt o veritabila coloana vertebrala pentru economie. Iar digitalizarea lor este un lucru foarte important pentru care ar trebui sa se investeasca foarte mult.
Care sunt insa cele mai bune sfaturi pentru un marketing reusit pe Facebook?
Creeaza-ti o pagina de Facebook gratuita pentru a putea dispune de « o vitrina » pe Web sau pe mobil, dar si pentru a putea discuta mai usor cu potentialii clienti sau cei existenti.Asigura-te de faptul ca toate informatiile prezentate sunt la zi si nu uita ca pagina ta este o extensie activa a intreprinderii tale.
Consulta toate « instrumentele » pe care Facebook ti le pune la dispozitie pentru a-ti dezvolta vanzarile in magazin, dar si pentru a mari numarul de vanzari online, pentru a lansa un nou produs, pentru a-ti dezvolta notorietatea sau pentru a dezvolta o aplicatie mobila.
Mareste lista de persoane care dau Like paginii tale. Fanii sunt un element pe care trebuie sa il iei in considerare, din mai multe motive- o comunitate mai mare va da un vot de incredere celor care inca nu stiu mare lucru despre afacerea ta. In plus, fanii sunt cei care vor furniza un context social anunturilor publicitare si cei care le ajuta pe acestea sa fie mult mai eficiente.
Stabileste o strategie editoriala care sa raspunda asteptarilor comunitatii din care faci parte. Aici intra actualitatea intreprinderii tale, noile produse, avanpremiere, scene din culise, cele mai bune afaceri, exclusivitati… incearca sa creezi evenimente in jurul unor evenimente sezoniere si incearca sa te folosesti cat mai mult de umor.
Apeleaza la unele strategii care sa te ajute sa atingi obiectivele globale in materie de marketing. Invata cum sa te folosesti de Facebook pentru a redirija traficul inspre site-ul tau Web, pentru a mari numarul de abonati de la newsletter si pentru a mari numarul de vanzari in acelasi timp.