Doua moduri in care marketingul de vacante va avansa in 2020

Cu peste 8,8 trilioane de dolari care intra pe piata turismului in fiecare an, nu este de mirare ca marcile si agentiile din aceasta industrie tind sa fie in fata curbei atunci cand vine vorba de eforturi inovatoare de marketing.

Ca printre primii care au imbratisat si valorificat noile tehnologii si schimbarile pietei, marketerii de calatorii conduc adesea calea liderilor de marca din alte industrii in fiecare an. 2020 nu va face exceptie.

Iata cateva domenii-cheie in care marketerii de calatorii vor conduce taxa de inovare strategica si tactica.

La nivel strategic, 2020 va fi un an esential cand vine vorba de mutarea planurilor media axate pe tranzactii catre cele care au o viziune mai holistica a alimentarii palniei complete.
Marketingul de calatorie s-a concentrat puternic pe inchiderea vanzarii prin reclame retargeting si alte tactici cu palnie inferioara in ultimul deceniu.

Cu toate acestea, pe masura ce concurenta creste in aceste canale mai mici de palnie si costurile de promovare cresc corespunzator, marketerii de calatorii se vor concentra mai mult pe diversificarea mixurilor media. Asteapta sa vezi mai multi bani de calatorie cheltuiti in etapele anterioare ale calatoriei clientului, ca o modalitate de crestere a cererii si a consideratiei.

La urma urmei, calatoria este o achizitie cu bilet ridicat, considerata. Intalnirea clientilor potentiali pe parcursul calatoriei lor este esentiala pentru a asigura cresterea vanzarilor pe termen lung si pentru a conduce fidelitatea marcii.

Citeste si:  Coca-Cola revine cu o campanie digitala optimista

Aprofundarea continutului si a parteneriatelor influencer
Accentul pe partenerii de continut si influentatorii in calatorii va creste in 2020. Pana la urma, acestea sunt publicatiile si persoanele catre care calatorii se indreapta atunci cand iau in considerare o calatorie si cauta inspiratie si sfaturi despre unde si cum sa-si planifice calatoria.

Prin alinierea cu editorii si personalitatile respectate, brandurile de calatorie pot obtine atat constientizare la nivel inalt pentru marcile lor din partea de sus a palniei si pot fi bine pozitionate pentru a executa in campanii pe termen scurt, prin amplificarea mesajelor prin intermediul acestor parteneri.