Cele mai comune greseli in alegerea unei parole

Cand vine vorba de actualizarea parolei in ceea ce priveste un cont online vechi, multi dintre oameni modifica parola veche cu o schimbare simpla de ortografie sau adauga alte numere la sfarsitul parolei.
Acest lucru va poate face mult mai susceptibili pentru hackeri. Un studiu a dezvaluit cele mai comune greseli pe care multe persoane le fac in timp ce incearca sa protejeze conturile pe internet.
Potrivit studiilor, sunt peste 16 milioane de perechi de parole, asta insemnand parolele care au fost reutilizate sau putin modificate. Acestea pot fi descifrate in mai putin de 10 incercari.
Folosirea aceleiasi parolei pentru mai multe conturi
Studiile ne arata ca peste jumate dintre utilizatori folosesc sau modifica aceeasi parola la mai multe conturi online. Bineinteles este mai usor de retinut decat sa avem parole diferite. Dar asta pune in risc toate conturile tale, daca unul este atacat de un hacker.
Folosirea unei parole alcatuite din cifre adiacente
Un mod simplu ca sa nu uiti parola este sa folosesti butoanele care se afla unele langa altele pe tastatura. Problema este ca acesta este la fel de simplu de ghicit. Parolele din cifre adiacente includ de exemplu ‘’12345‘’, ‘’qwerty‘’ sau ‘’!@£$‘’.
Parole incarcate cu emotii
Se pare ca multe persoane aleg parole care arata sentimente dar este bine sa evitam asta. Cuvintele care arata iubirea sau ura au fost alegeri foarte comune intre parolele analizate, cea mai populara a fost ‘’teiubesc ‘’. Pe langa asta au mai fost si multe parole cu injuraturi.
Branduri celebre
Sunt multe parole cu branduri celebre. Multi folosesc branduri cunoscute in combinatii de parola, cum ar fi Myspace, Coca-cola si Playboy. Skittles si Ferrari sunt la fel de preferate si in acelasi timp usor de ghicit.
Celebritati, artisti,filme sau echipe de fotbal preferate
Multi folosesc parole cu lucruri sau persoane iubite, dar asta este un mare nu, mai ales daca alegem personaje bine cunoscute. Superman, Pokemon si Star Wars sunt foarte celebre, la fel ca si Liverpool, Chelsea si Arsenal. Daca esti un fan adevarat probabil pe retele sociale multi pot vedea ce iti place. Iar de aici au o treaba foarte simpla.