In meniu, ideile marketing ale saptamanii: marcile reactioneaza in fata manifestarilor contra violentelor rasiale si incearca sa isi reinventeze oparatiunile de marketing in contextul Covid-19.
For Once, Don’t Do It. Mandra de rezultatele obtinute din campania aniversara ce purta titlul Just Do It, care in 2018 l-a scos in evidenta pe Colin Kaepernick, compania Nike a ales sa se exprime in 2020, perioada in care tara este zdruncinata din temelii din cauza uciderii lui George Floyd de catre un politist american. De data aceasta, marca a realizat un clip video de 60 de secunde difuzat pe site-ul sau oficial si pe contul de Twitter in care ne indeamna sa nu uitam de problemele rasiale, For Once, Don’t Do It.
BlackOutTuesday. Magazine inchise, participarea la manifestarile organizate de angajati, mesaje de intentie pe retelele sociale…companiile americane au diferite reactii cu privire la moartea lui George Floyd si diferitele manifestari organziate incepand cu data de 25 mai.
Cheerz si Clear Channel isi unesc fortele pentru a le multumi celor din prima linie. Dupa ce a lansat o platforma colaborativa pe data de 11 mai, Cheerz, specialista in fotografie, a colectat peste 1000 de mesaje, atragand atentia Clear Channel care a pus la dispozitie ecranele sale nefolosite, adica numai putin de 1200 de ecrane din 2700 pentru a oferi un omagiu si pentru a le multumi persoanelor care au participat in mod direct la lupta impotriva pandemiei. De atunci, initiativa s-a raspandit in Spania si in diferite spitale franceze.
Intersport lanseaza o campanie de sustinere a sportului amator. Numerosi sunt cei care sufera din cauza anularii unui numar mare de competitii, din diferite sporturi. Intersport se mobilizeaza si lanseaza o platforma pe care internautii isi pot oferi sprijinul, financiar sau nu.