Inca de la inceputul pandemiei cu coronavirus, timpul mediu consacrat consumului de continut online a trecut de la trei la sapte ore pe zi.
DoubleVerify, o platforma tehnologica care permite verificarea si masurarea calitatii si eficientei campaniilor media digitale, tocmai si-a dezvaluit rezultatele in cadrul unui raport intitulat Patru evolutii fundamentale a publicitatii in 2020.
Acest studiu international se apleaca asupra impactului diferitelor tipuri de terminale asupra vietii noastre, evolutia actualitatii si noilor tehnologii publicitare si multe altele. La studiu au participat peste 10 000 de personae din Franta, Germania, Regatul Unit si Statele Unite ale Americii si pune in discutie urmatoarele elemente:
Consumul de continut este in crestere
Timpul consacrat zilnic consumului de continut s-a dublat la scara mondiala – de la debutul pandemiei cu coronavirus, a trecut de la o medie de trei ore si 17 minute la 6 ore si 59 de minute. Aceasta evolutie este in mare parte datorata dezvoltarii CTV, peste jumatate din cei interogati (44%) folosesc mai mult aparatele de televiziune inteligente, conectate.
Cele mai semnificative cresteri cu privire la retelele sociale, cu aproape jumatate (48%) din consumatori isi consacra mai mult timp decat in trecut retelelor sociale. Per ansamblu, YouTube este cel care a inregistrat cea mai mare popularitate in aceasta perioada, cu 43% din consumatori care isi petrec din ce in ce mai mult timp pe platforma. Cat despre TikTok, acesta a crescut o performanta ridicata in randul celor de 18-24 de ani.
YouTube 43%
Facebook 40%
Instagram 32%
Twitter 23%
Snapchat 18%
Pinterest 18%
TikTok 18%
LinkedIn 14%
Reddit 12%
Tumblr 10%
Consumatorii sunt receptivi la publicitate insa pertinenta lor este esentiala. 44% din consumatori au declarant ca au testat un produs nou dupa ce au vazut un clip publicitar in prealabil ceea ce sugereaza o mai mare incredere.