In meniu avem cateva idei marketing mai mult decat geniale: Burger King incurajeaza elevii si studentii sa studieze in continuare, sa recapituleze, marci cunoscute se mobilizeaza pentru Earth Day, Orange isi ofera investitiile publicitare familiilor din Quibi…
Promotie rimeaza cu recapitulare la Burger King. Marca Burger King reuseste sa iasa din nou in evidenta insa dincolo de Atlantic de data aceasta. In timp ce in majoritatea tarilor pandemia cu coronavirus a obligat majoritatea scolilor sa se inchida, pentru unii elevi si studenti recapitularea si studiul sunt dificile in aceasta perioada. Burger King a decis sa vina in sprijinul acestora, sa ii motiveze putin- intre 13-20 aprilie, Whooper gratuite sunt oferite studentilor care raspund corect la intrebarile puse de Burger King pe Facebook si pe Instagram. Matematica, chimie, biologie, literatura, sunt intrebari din destul de multe domenii.
Ramanem impreuna cu Orange. In timp ce persoanele in varsta nu au acces la noile tehnologii pentru a pastra contactul cu cei dragi sau nu se pricep, operatorul Orange si-au propus sa imbine utilul cu placutul si anume sa profite de timpul crescut petrecut in fata televizorului din cauza perioadei de izolare dar si de investitiile publicitare pentru a permite populatiei sa pastreze legatura cu apropiatii. Cu ajutorul campaniei OnResteEnsemble, apropiatii au posibilitatea de a inregistra un clip video de maxim 15 secunde de trimis pe un site dedicat.
Apple sau arta creativitatii in timp de izolare. Marca cu mar nu ia pauza in aceasta perioada dificila. In timp ce noile tehnologii permit palierea absentei contactelor din cauza distantarii sociale, Apple profita de acest lucru pentru a-si promova diferitele produse prin intermediul unui spot publicitar care ne aminteste de creativitate, extrem de necesara in aceasta perioada.