Marketing- tendinte pentru 2018. Esti pregatit?

Anul 2017 a fost marcat de lansarea unor noi tehnologii precum Google Home, un asistent virtual la domiciliu sau iPhoneX, a zecea generatie de la Apple…

Care sunt insa tendintele care vor marca anul 2018 in domeniul marketingului?

In anul 2018, se va pune mare accent pe personalizare. Ai auzit pana acum de Account Based Marketing? O tendinta sau o strategie care vizeaza sa furnizeze servicii personalizate, pe masura nevoilor si dorintelor clientilor. Totul tine de personalizarea fiecarui continut trimis clientilor. Deci va schimba cu siguranta felul in care iti cauti clientii.

Instagram va depasi Facebook. Instagram este pe cale sa devina canalul de comunicare privilegiat de catre cei care se ocupa de marketingul social. Nu esti inca pe Instagram? Lucrurile ar trebui sa se schimbe in acest caz…

Dezvoltarea inteligentei artificiale in serviciul marketingului. Inteligenta artificiala va castiga din ce in ce mai mult teren. Chat bot-urile au invadat deja retelele sociale, platformele de servicii si de e-commerce. Sunt din ce in ce mai performante si ideale pentru a sfatui clientela.

Social Selling. Social Selling, mai ales metodele de Inbound Marketing, sunt tendinte care vor lua o reala amploare in anul ce vine.

 

Evenimentele in direct. Peste doua sferturi din specialistii in marketing anunta ca vor programa mai multe evenimente in direct in anul 2018. sunt cele mai eficiente canale de comunicare atunci cand vorbim despre angajare si promovare.

Citeste si:  De ce utilizarea datelor in strategia ta de marketing digital este atat de esentiala

Un continut optimizat pentru voce. In 2016 si 2017, 20% din cautari au fost facute cu ajutorul vocii. Pana in 2020 ar trebui sa se ajunga la 50%. Un progres continuu care ar trebui sa determine firmele sa isi revizuiasca continutul.

Potejarea vietii private. Cybersecuritatea a devenit o preocupare majora a internautilor care caita mereu mijloace pentru a-si proteja datele. Iar in 2018 un lucru e sigur- consumatorii vor privilegia produse care le protejeaza viata privata.