O noua campanie pentru Lipton Ice Tea

Cu #LiptonGenerationTri, marca Lipton Ice Trea isi doreste sa ii determine pe tineri sa recicleze prin intermediul unei campanii inovatoare, pe YouTube, Instagram si TikTok. Astfel, compania isi doreste sa isi promoveze noile sticle fabricate din 100% plastic reciclat.

Sa-i determine pe consumatori sa recicleze ambalajele produselor, este marea provocare media lansata de marca Litpon Ice Tea pentru anul 2020 conform explicatiilor oferite de Emilie Vantajol, responsabila de marketing a marcii. De mai bine de 10 ani, marca incearca sa imbunatateasca in continuu impactul societatii si al mediului inconjurator al produselor oferite spre comercializare. 2020 este un an cheie in acest sens, odata cu lansarea pe piata a ambalajelor rPet, 100% reciclabile.
Pentru a reusi acest lucru, marca si-a imaginat un dispozitiv social media botezat LiptonGenerationTri prin intermediul caruia incearca sa atraga tinerii de pe Instagram, YouTube si TikTok si sa ii determine sa recicleze mai mult.

25 de milioane de vizualizari si un procent de angajament de 14,3%
Proiectul a fost imaginat in timpul unui fablab care s-a derulat de-a lungul a unei jumatati de zile organizat de Linkup Factory, eveniment care a reunit numai putin de 15 actori, chemati pentru a identifica principalele obstacole in cadrul acestui poriect si a incerca sa gaseasca o solutie pentru a depasi aceste obstacole. Este o modalitate buna de a crea o miscare virala prin intermediul unei provocari spre exemplu.

Citeste si:  Riscuri care pot cauza falimentul unei afaceri

Pentru a ajunge la comunitati diferite, Lipton a colaborat cu trei influenceri cunoscuti, oferindu-le o mare libertate editoriala. Scopul era acela de a a initia un demers pedagogic si colectiv pe termen lung avand ca principala tema reciclarea. Romy, o YouTuberita cunoscuta a initiat operatiuneas ensibilizand comunitatea, inainte ca influencerul JustRhiad sa se alature si el acestui proiect si ca beatmaker-ul Joyca sa inceapa sa posteze muzica pe TikTok. Campania a strans numai putin de 25 de milioane de vizualizari.