3 intrebari esentiale la cercetarea unei noi tehnici de marketing

In prezent, clientii agentiei se concentreaza in principal pe marketingul digital. Din aceasta cauza, agentiile au fost nevoite sa tina pasul cu timpurile, investind in tehnici de marketing digital care pot oferi noi cai de implicare cu consumatorii.

Noua tehnologie de marketing are foarte multe potential, dar unele agentii nu realizeaza niciodata puterea latenta a tehnologiei lor de marketing. O afacere care alege platforma gresita in adoptarea lor Martech ar putea cauza probleme mult mai multe decat ar rezolva platforma digitala. Pentru a ajuta agentiile sa ia in considerare de ceea ce ar trebui sa tina cont, 12 membri ai Forbes Agency Council impartasesc mai multe intrebari vitale pe care o agentie ar trebui sa le puna si sa le raspunda atunci cand ia in considerare punerea in aplicare a noilor tehnologii de marketing.

1. Care este valoarea?
Cand evaluam martech, ne punem intotdeauna intrebari. Economiseste bani? Economiseste timp? Cum este diferit de ceea ce facem in prezent? Si in final, este mai bine pentru client? Regula generala pentru noi este sa evitam „sindromul obiectului stralucitor”. Daca doriti sa incercati o tehnologie noua, asigurati-va ca aveti un punct de referinta de performanta pentru a compara rezultatele. – Sean Allen, Twelve Three Media.

2. Este integrat?
Cand explorati noul martech, este foarte important sa va intrebati: „Pot gasi o solutie cuprinzatoare care sa integreze marketingul online, mobil si social, toate intr-o singura platforma usoara?” De asemenea, intrebati-va daca platforma ofera personal de asistenta pentru a oferi la cerere asistenta pentru a va facilita munca. – Laura Cole, Vivial

Citeste si:  Cum poate AMP pentru Gmail sa ii ajute pe cei de la marketing cu imbunatatirea angajamentului

3. Se aliniaza cu branding-ul nostru?
Initiativele platformei se aliniaza cu branding-ul companiei? Aceasta este o intrebare importanta pe care trebuie sa o puneti, deoarece desi dobandirea de clienti si utilizatori este importanta, valoarea de viata a clientului sau a utilizatorului este unul dintre cele mai importante puncte de date asupra carora trebuie sa va concentrati. – Jordan Edelson, Appetizer Mobile LLC.