Numele meu este Liliana cu domiciliul in Brasov. Am facut o comanda la eMag pentru aparate electrocasnice in valoare de aproape 1500 lei cu livrare in Bucuresti. Comanda a fost plasata in data de 20 aprilie 2016, produsele fiind predate curierului (firma DPD) in data de 22 aprilie 2016.
Pastele fiind pe data de 1 mai speram ca iepurasul sa ma innoiasca cu ceva util. Am primit SMS prin care am fost anuntata ca livrarea se va efectua in perioada 23 – 25 aprilie. De-abia asteptam sa intru in posesia lor, dar teapa… nu le-am primit.
Suparata, a doua zi am luat legatura cu firma de curierat DPD , produsele mele s-au livrat la doua sedii diferite, bineinteles nu erau ambalate inca, deci nu se pot livra a doua zi, dar am fost asigurata ca in data de 28 aprilie le voi primi.
Am luat legatura si cu cei de la eMag pentru ca doream sa stiu de ce produsele comandate au fost impartite la doua sedii DPD. Reprezentantul eMag a verificat, mi-a confirmat ca asa este, nu a stiut sa-mi spuna de ce nu s-au trimis toate produsele la acelasi sediu si cam atat…
Tot programul meu s-a dat peste cap. Trebuia sa fiu la Brasov dar mi-am amanat plecarea pentru ca, deh… trebuia sa fiu la Bucuresti sa astept curierul cu produsele comandate. Nu au fost livrate nici in data de 28 aprilie. Nervii mei au ajuns la limita. Am facut alte sesizari la eMag si la firma de curierat (DPD nu mi-a mai raspuns la telefon) , dar bineinteles nu am primit nici un raspuns, am fost tratata cu indiferenta. Nu am putut pleca la Brasov, tot programul meu s-a modificat, fiind nevoita sa raman la Bucuresti pana in data de 3 mai 2016 ( 13 zile) pentru a primi aceasta comanda.
Seriozitatea firmei de curierat DPD lasa mult de dorit. Eu, cel putin, nu o sa recomand nimanui sa lucreze cu aceasta firma. Poate ar fi mai intelept din partea eMag sa-si aleaga mai bine colaboratorii.
Daca aveti o experienta asemanatoare, buna sau rea, folositi cu incredere formularul de contact si trimiteti-o pentru a fi publicata.