Vrei servicii de gazduire profi? Spune NU HostMama

indexCulmea este ca o perioada indelungata am fost foarte multumit de serviciile de gazduire HostMama, erau probleme pe server destul de rar, raspundeau repede la tickete si erau promti la rezolvarea problemelor.

Insa in ultima vreme, de aproape un an, cred ca au prins din ce in ce mai multi clienti si acum nu mai fac fata cererilor si plangerilor, adica nu cred ca sunt competenti acum pentru nivelul de clienti pe care il au.

Au preturi bune la servere dedicate (ceea ce am achizitionat si eu), de aceea i-am ales, insa acum sunt profund dezamagit de ei. Sa vedem de ce:

  1. Probleme cu ticketele: in ultima vreme au avut probleme cu sistemul de ticketing. Sincer, in acest moment tind sa cred ca este o abureala de-a lor. Cel mai probabil nu mai au personal calificat care sa raspunda la tickete si personal calificat care sa rezolve problemele. Tocmai de accea, primesc ca si raspuns „verificam” si trec zile pana sa primesc un alt raspuns care le mai permite sa traga de timp cateva zile. Nu e deloc ok asa.
  2. Probleme cu IP-urile: am avut 14 IP-uri dedicate contractate la inceputul colaborarii cu ei. Nicio problema pana acum 8 luni aproximativ. Brusc mi-a disparut un IP din cele 14, fara sa anunte, fara nicio atentionare, fara vreo dorinta de a inlocui IP-ul pierdut. Dupa vreo 3-4 luni de insistente mi-au bagat un IP in locul celui pierdut, dar dintr-o clasa existenta deja, iar intelegerea initiala fusese pentru IP-uri din clase total diferite.
Citeste si:  Adaosuri la emag de 100%? Serios?

Apoi, colac peste pupaza, de cateva saptamani nu mai functioneaza alte 3 IP-uri din cele 14. Dupa foarte multe insistente, in care le spuneam ca am verificat IP-urile in mai multe noduri si ele chiar nu functioneaza, ei insista ca functioneaza, desi site-urile imi sunt picate de multe zile, iar ei nu vor sa inteleaga. Drept urmare, vine punctul 3.

  1. Fac pe prostii sau doar trag de timp (iarasi) – le-am spus clar ca IP-urile nu functioneaza, le-am spus eu cum sa verifice si sa se convinga, iar ei imi dau raspunsuri de genul „verificam” sau „revenim imediat cu raspuns la problema dvs”. Nu stiu ce sa cred: ori au angajat numai niste habarnisti ori trag de timp pana le pica rezolvarea din cer. Ori vor sa scape de mine. Cu siguranta asta se va intampla in viitorul apropiat.
  2. Probleme la licenta de Cpanel. Am achizitionat prin ei si o licenta de Cpanel pentru serverul dedicat, insa aceasta licenta nu o reinnoiesc ei automat, iar la fiecare inceput de luna pica tot WHM-ul. Trebuie sa le trimit eu email sa le reamintesc de licenta, iar in ultima vreme dureaza si asta cateva ore.

Mici problemute au fost mereu, rar dar au fost, insa e logic sa fie probleme, iar eu eram multumit ca sunt promti si rezolvau rapid ce era de rezolvat. In ultima vreme, problemele cu IP-urile au pus capac .. si faptul ca ma duc cu vorba cu saptamanile, iar eu stau cu site-urile picate din cauza lor.

Citeste si:  Top Lac Service - un service auto din Bucuresti care m-a fericit :)

Nu HostMama!!!!!!!!!!!!!

Macar au avut bunul simt sa nu ma taxeze pentru 10 zile din luna, perioada in care mi-am mutat toate site-urile de la ei. Probabil se simteau cu musca pe caciula pentru ultimele saptamani in care nu mi-au mers cateva site-uri din cauza ca n-au mai functionat din senin 3 IP-uri. Pentru asta le multumesc. In rest, Hostmama nu mai sunt ce-au fost de multe luni incoace.

UPDATE 2022: Dupa mai bine de 2 ani, inca primesc facturi la final de luna. Cred ca nu mai e nimeni la ei care sa opreasca functile automate :))