E-commerce: sfaturi pentru a elabora o strategie remarcabila

In lumea extrem de concurenta a marketingului digital nu este intotdeauna usor sa administrezi o afacere online, trebuie sa te concentrezi asupra celor mai bune strategii pentru a avea succes si sa incerci sa treci cu succes de multiplele provocari. Trebuie sa analizezi mereu piata, sa urmezi tendintele si sa ai cele mai bune idei pentru a putea sa iti depasesti concurentii si sa iesi in evidenta.

Imbunatateste-ti SEO folosind o abordare strategica. SEO ramane intotdeauna o parte extrem de importanta a strategiei digitale, daca vrei sa fii vizibil in motoarele de cautare. Trebuie sa stii care sunt cele mai eficiente surse de trafic. Conform unor studii, traficul direct (cand un utilizatorul tasteaza direct numele tau) sau traficul de search (cand un utilizator te-a cautat pe un motor de cautare) reprezinta in jur de 42% din traficul de e-commerce, drept urmare este cel mai important canal pentru a genera trafic.

Treci la versiunea de site web securizat HTTPS. Este fundamental sa treci la HTTPS, adica sa ai versiunea securizata a site-ului tau. Google favorizeaza site-urile HTTPS in rezultatele de cautare. Daca privim diferitele statistici putem vedea ca primele rezultate de cautare contin peste 50% site-uri securizate. Folosind HTTPS furnizezi credibilitate si o mai buna experienta utilizatorului.

Optimizeaza site-ul pentru mobil si mentine o prezenta puternica pe desktop. Mobilul este o tendinta puternica, trebuie sa recunoastem acest lucru. Conform statisticilor, mai mult trafic provine de pe mobil in ultima perioada decat de pe desktop. Dar, desktopul inca genereaza mai mult trafic decat mobilul in cautarea organica pentru site-urile de e-commerce. Aceste cifre se explica usor prin faptul ca oamenii fac cautari preliminarii pe mobil dar apoi, pentru a obtine informatii detaliate despre produs sau pentru a face cumparaturi prefera un desktop. De aceea, site-ul tau trebuie sa fie optimizat pentru mobil.