Inbound Marketing- 3 tendinte pentru a fi in top in 2018

2017 s-a dus incet, dar sigur. Ocazia ideala deci de a trece in revista tendintele anului nou pentru a fi pregatit pentru orice eventualitate.

Toti « actorii » acestui sector ar trebui sa fie pregatiti pe deplin pentru a inventa noi strategii de actiune pentru a putea convinge noi potentiali clienti. Dar nu trebuie sa uite ca ar trebui sa privilegieze dezvoltarea unor relatii mai durabile si mai transparente cu internautii.

Trebuie sa integrezi functia de Live in strategia ta de Inbound. Live-ul este foarte la moda si cel care da tonul mai nou in foarte multe domenii. Firme, start-ups, marci, nume mari… toate incep sa difuzeze un continut Live, iar noile tehnologii crearea si partajarea unui Live de cea mai mare calitate.

Se pare ca videoclipurile transmise in direct au capacitatea unica de a trasmite informatiile mai rapid si de a fi mult mai convingatoare decat alte instrumente de comunicare.

Adapteaza site-ul tau functiei de cautare vocala. Functiile de cautare vocala precum cele propuse de Alexa, de Cortana, SIRI sau Google Assistant, iau o amploare din ce in ce mai mare si reperezinta marea majoritate a interactiunii internautilor cu diferitele servicii propuse online.

Produ un continut de calitate. Un continut personalizat este cel care permite un nivel de  angajare mai ridicat si care ii ajuta pe internauti sa isi aduca aminte mai usor de marca. Fara un continut de calitate, atractiv si original, dar si convingator, niciun webmarkter nu poate pretinde ca face Inbound. Acest continut circula sub mai multe forme-rezumate de la conferinte, articole specializate de presa, interviuri…. si te va ajuta sa te faci remarcat in fata concurentei. Un continut original este cel care va crea o bucla pozitiva ideala atat pentru internauti cat si pentru vizibilitatea firmei.

Citeste si:  Obiecte publicitare si fidelizarea clientilor