Nu chiar 100%. 101% :))
Intamplarea a facut ca ieri sa descopar doua preturi la acelasi produs: unul dintre produse aflat la vanzare intr-un engross, iar celalalt aflat la vanzare pe emag.
Eu sunt constient ca in felul asta se face profit si ca procesul natural este de cumparare de la engross si vanzare la un pret mai mare, insa un adaos de 100% la un produs de ingrijire, mai exact de apa de gura, mi se pare exagerat de mult. Poti pune adaos de 100% la agrafe, creioane, chestii marunte, simple, ca altfel nu scoti profit, insa la produse pentru ingrijire sa dublezi pretul? Maine poimaine ajungem sa cumparam sampon de la emag cu 200 lei flaconul. 🙁
Oare exagerez eu? Sau intr’adevar emag au devenit atat de plini de ei incat nu le mai pasa de clientii finali, ci doar de profit?
Povesti de acest gen sunt multe, chiar eu am mai intalnit cazuri de acest gen, insa acesta a fost unul exagerat, de accea m-am si hotarat sa scriu despre asta.
Sper ca voi, cititorii, sa veniti cu alte povesti asemanatoare care sa demonstreze faptul ca emag are intr’adevar preturi foarte foarte mari. Si asta pentru ca au un marketing foarte bun si lumea asociaza emagul cu niste termeni care nu-si au locul in acest context: calitativ, ieftin, de incredere.
Noutate pentru voi! Orice magazin online isi doreste sa ofere o experienta cat mai placuta utilizatorului, mai ales cand are drept competitor un magazin precum emag. Produsul e acelasi, calitatea e aceeasi, singura diferenta este ca la emag platesti mai mult. WTF?
Hai sa revenim la produsele noastre si sa atasez doua poze care atesta spusele mele:
Prima poza este cu produsul de la engros, cu 13,9 lei, a doua este cu produsul de la emag, afisat ieri la 27,99 de lei, iar aseara am verificat din nou si era redus de la 27,99 la 22 lei. Serios? :)))) Sa rad sau sa plang?
Iar in curand mai vin si cu alte povesti asemanatoare despre emag .. sper ca si voi!!