Toamna este cea mai buna ocazie in care poti sa dai totul atunci cand vine vorba despre comunicare. Iar tendintele sau actualitatile reprezinta cea mai buna modalitate de a atrage atentia.
Consumatorii sunt mereu in cautare de cele mai bune afaceri in aceasta perioada iar toamna este ideala pentru reduceri de pret. Deci tine doar de tine sa gasesti cea mai buna formula pentru a seduce clientii si potentialii clienti.
Operatiunea « seductie de toamna ». Nu prea conteaza produsul sau serviciile pe care le comercializezi. Important este sa mentii o anumita coerenta cu subiectul. Astfel ca poti propune o oportunitate interesanta clientilor, care iti va valoriza oferta.
Traiasca promotiile. In luna septembrie si octombrie toata lumea se pregateste de scoala. Deci poti pregati o multime de oferte interesante cu aceasta ocazie. Pentru 2 articole cumparate, al treilea poate sa fie oferit gratis sau pentru un articol cumparat. Scopul este sa iti golesti stocurile, ca lumea sa iti descopere produsele si ca vanzarile sa creasca.
Rasfata-ti clientii fideli. Toamna poate sa fie ocazia ideala de a oferi privielgii clientilor tai fideli. Poti astfel sa oferi reduceri suplimentare celor care detin un card de fidelitate sau sa dublezi punctele de fidelitate obtinute in aceasta toamna. Obiectivul este sa incurajezi lumea sa vina sa cumpere cat mai multe produse in magazin sau pe site.
Sedu comunitatea. Ai o pagina de Facebook? In acest caz, comunitatea de pe Facebook merita sa fie si ea rasfata si sedusa cu cele mai bune oferte. Operatiunile de marketing fac parte integranta din community management. Nu ezita deci si anunta cele mai bune oferte pe Facebook, oferind in acelasi timp privilegii membrilor- coduri promo, cadouri surpriza, etc.
Anunta o noutate. Un nou produs, o noua identitate vizuala, un nou serviciu… clientii sau potentialii tai clienti trebuie sa vada ca firma se misca si se reinnoieste. Nu uita sa comunici cat mai eficient.