De ceva ani incoace, marketingul de continut sau content marketingul, este din ce in ce mai popular. Este o practica mai blanda, mai autentica si ofera un continut pertinent adaptat nevoilor. Marcile si firmele trebuie deci sa invete sa profite de bunele practici ale acestui tip de marketing pentru a fideliza audienta.
Marketingul de continut este cel care retine atentia cititorilor. Cel mai adesea, se vorbeste despre storytelling, care este o disciplina aparte. Dar, nu este necesar sa fii un profesionist pentru a scrie ceva.
Daca vei spune o poveste coerenta si pertinenta, cu siguranta ca vei reusi sa atragi atentia. Mai ales ca povestea nu trebuie sa fie una grandioasa, ci mai degraba una simpla pentru a atrage atentia.
Marketingul de continut este cel care iti poate imbunatati imaginea. Asta in sensul in care propui un continut pertinent si de calitate celor care te citesc. Nu este vorba doar despre povesti demne de un roman lacrimogen. Cititorii tau trebuie sa se regaseasca in continutul tau.
In acest fel, un cititor poare deveni fidel si vei avea grija de imaginea ta de marca. Vei primi astfel, o atentie pozitiva.
Marketingul de continut te poate ajuta si sa ai vanzari mai mari. Strategia de continut iti va prezenta produsele si serviciile si iti va ajuta si inspira in acelasi timp cititorii.
De asemeena, marketingul de continut nu este atat de scump ca si cel traditional. Este arta de a-ti vinde firma sau produsele, marca ta, si de a o promova prin intermediul unui continut calitativ. Din aceste motive, nu este atat de scump ca si cel traditional. Marketingul traditional necesita, de exemplu, cumpararea unui spatiu publicitar. Iar cumpararea publicitatii sau campaniile publicitare sunt destul de scumpe. Marketingul de continut se inscrie astfel in aceeasi familie ca si inbound marketing.