E departe vremea, cand, un specalist marketing putea, datorita unui pret mult mai ridicat decat cel de pe piata, sa dobandeasca noi clienti datorita anunturilor pe Google sau Facebook.
Iar pentru multi experti din lumea digitala, marketingul de continuta a devenit un lucru cu adevarat indispensabil. Dar crearea unui continut bun, de calitate, necesita timp.
Gaseste inspiratie datorita cuvintelor cheie. Atunci cand esti asezat in fata unui ecran si iti cauti in van idei, poti, conform unui principiu structurat, sa iti stimulezi creativitatea. Poti folosi de exemplu, Google Search Console, care conduce o analiza plecand de la cuvintele cheie pe care le folosesc clientii pentru a junge pe site. Iar Google Adword si Google Trends sunt cele care te vor ajuta sa examinzei care sunt cele mai folosite intrebari in sectorul tau.
Intretine-te cu clientii tai. Oare cine cunoaste mai bine problemele care ii privesc sau informatiile de care au nevoie? In cadrul unui marketing de continut te poti consulta cu clientii personal sau la telefon.
Structureaza-ti ideile. Un alt principiu care iti va stimula creativitatea in caz de pana. Ai nevoie de o lista online cu toti membrii echipei pentru ca fiecare sa vina cu notite. Le vei putea da Share foarte usor cu Soryfi sau Evernote.
Economiseste mai mult timp cu ajutorul instrumentelor. Procesul de creare de continut se intinde cel mai adesea de la cautarea de idei la publicare, dar trecand si prin documentare, scriere, ilustrare sau corectare. Un proces mai simplu sustinut de programele potrivite.
Gaseste titluri pentru articolele tale cu ajutorul echipei. Titlurile articolelor tale joaca un rol esential. Determina cate persoane vor da click si il vor deschide. Strategia ta de continut nu functioneaza deci decat atunci cand ai un titlu care va atrage atentia celui care citeste. Deci ai nevoie in acest caz de o munca de echipa.
Continutul vizual este si el important. Multimedia inseamna si diversitate. Ai nevoie deci de poze in articole, de grafice, de diagrame, de tabele sau podcasts, de video-uri sau de citate in ghilimele.