Marile tendinte de marketing care afecteaza intreprinderile mici

Trendul 1: afacerile mici vor avea parte de o renastere.

Condusi din dorința de a lua pauze (mult-necesare) de la tehnologii, multi apeleaza la traditii mai vechi pentru a executa sarcini atemporale. Nu exista niciun model sau algoritm care sa iti poata inlocui tevile, sa-ti taie parul sau sa garanteze lalele pentru nunta de iarna a fiicei tale. Relatiile puternice – si chiar mai mult, personalizarea – sunt esentiale in afaceri si esentiale in serviciul clientilor. Intreprinderile mici locale vor vedea o renastere in viitor, atat datorita tehnologiei, cat si in ciuda exageratului sau.

Tendinta 2: Va exista o mai mica incredere in jucatorii mari de tehnica pentru crestere.

Intreprinderile mici bazate pe comertul electronic vor incepe sa se indeparteze de a incerca sa se alinieze jucatorilor cu tehnologie de crestere pura si sa-si creeze propriul drum cu ajutorul partenerilor mai mici care ofera mai mult control asupra brandingului, relatiilor cu clientii si indeplinirii. Reglarea guvernamentala sporita a gigantilor tehnologici precum Amazon si Google va facilita aceasta revenire la o distributie mai independenta intre jucatorii de comert electronic mai mici care doresc sa obtina un avantaj competitiv.

Tendinta nr. 3: marketerii se vor baza mai putin pe date si mai multe despre povestiri grozave.

Ultimii 10 ani au inregistrat o schimbare puternica a pendulului spre utilizarea datelor pentru vizare si segmentarea audientei, cu toate ca multe promisiuni ale marketerului bazat pe date nu au fost realizate. Intreprinderile mai mici sunt mai mult legate de buget si, in consecinta, vor cheltui mai putin pe tactici bazate pe date. Isi vor aloca mai mult timp si resurse pentru dezvoltarea povestilor care rezoneaza cu publicul si, prin urmare, auto-selecteaza oamenii care vor raspunde.

Citeste si:  E-commerce: sfaturi pentru a elabora o strategie remarcabila

Tendinta 5: Valoarea crescuta plasata pe sustenabilitate fata de cresterea pura.

„Spre deosebire de cresterea rapida si evaluarile suprainflationate observate frecvent in ultimul deceniu, intreprinderile mici si startup-urile se vor orienta catre aprecierea profitabilitatii si a durabilitatii prin jocurile de achizitie de crestere pura in anii 2020. Acest lucru va fi partial datorita controlului sporit al guvernului asupra acestor „unicornuri”, iar aceste companii au o valoare corectata si despartire. Rezultatul va fi o crestere a antreprenoriatului si a puterii care va reveni in mainile proprietarului micului business. ”