Gmail a implinit 15 ani si, totodata, Paginile Mobile Accelerate (AMP) au implinit un an. Functipnalitatile AMP au fost construite pentru a le permite marcilor si companiilor sa fie mai creative cu strategiile lor de email marketing, oferind oportunitati crescute pentru mai mult angajament, experiente interactive si rationalizate pentru utilizatorii Gmail.
Cu AMP, cei de la marketing pot codifica e-mailuri care permit abonatilor Gmail sa interactioneze cu continutul emailurilor, fara sa paraseasca Gmailul, pentru a imbunatati experienta de email. Beneficiile acestea sunt numeroase. Functionalitatea la standarde ridicate le permite celor care se ocupa de marketing sa construiasca continuturi interactive, sa ramane relevanti si sa reduca
neintelegerile in momentul cumpararii si in final sa creasca conversiile.
Totusi, numeroase ingrijorari inregistrate la lansarea AMP de anul trecut, inca au mai ramas si multe persoane din marketing ne avertizeaza in privinta utilizarii sale. Este usor de inteles de ce.
Regulile stricte de codare pentru AMP inseamna ca tacticile HTTML/CSS nu vor functiona, va trebui sa folosesti un tip separat MIME (Extensie de E-mailuri cu mai Multe Scopuri) pentru orice email cu suport AMP. Cu codare AMP care este mai putin flexibil decat traditionalul HTTML/CSS, va dura mai mult pentru echipa ta sa adapteze functia. In plus, schimbarea pe AMP, va necesita ma mult timp de verificare a calitatii si progresul de testare pentru fiecare e-mail trimis in parte.
Pe scurt, incorporarea lui AMP in strategia ta de e-mailuri nu este un efort tocmai simplu. Iar oamenii care se ocupa de marketing ar putea evita initial sa investigheze timo si bani in ceva ce nu afecteaza doar o anumita parte din audienta: utilizatorii Gmail.