De ce functioneaza obiectele promotionale atat de bine?

De mai multi ani deja, numeroase sunt companiile care apeleaza la obiectele promotionale pentru campaniile initiate. Obiectele promotionale si-au demonstrat deja eficienta deoarece au avut parte de o primire favorabila din partea consumatorilor. De o perioada buna de timp deci, obiectele promotionale au devenit veritabile atuuri pentru a-ti face compania cunoscuta si pentru a-ti creste clientela.

Ce este un obiect promotional?

Un obiect promotional este un gadget oferit de catre o companie clientilor sai, obiect pe care putem vedea logoul sau numele marcii. Compania poate alege sa inscrie o imagine sau o informatie in raport cu activitatea sa, cu scopul de a implementa o strategie de comunicare.

Astfel, vorbim despre un obiect promotional atunci cand acesta din urma a fost marcat pentru a ajuta compania sa atinga un obiect de comunicare. Companiile se folosesc de obiectele promotionale pentru a-si dezvolta notorietatea sau pentru a-si face cunoscut un produs nou. Acest tip de obiect sau gadget este util in cadrul promovarii unui eveniment sau pentru a transmite unele informatii.

De ce “goodies-urile” functioneaza atat de bine la clienti?

Obiectele promotionale, cunoscute si sub numele de goodies, sunt indispensabile pentru o campanie de comunicare reusita. Sunt apreciate de catre clientii unei companii. Acest goodies nu sunt doar obiecte pe care o companie isi poate inscrie un logo sau informatii despre companie. Sunt, inainte de toate, gadgeturi care se dovedesc a fi extrem de utile in viata de zi cu zi. Spre exemplu:

Citeste si:  Coca-Cola revine cu o campanie digitala optimista

– Stilouri;
– Sacose pentru cumparaturi;
– Calendare de buzunar;
– Agende;
– Cani;
– Stickuri USB;

Clientii sunt in general incantati sa primeasca gratuit astfel de obiecte pe care le pot folosi in diferite moduri in viata de zi cu zi, uneori mai multi ani la rand. Sunt, drept urmare, obiecte practice in viata de zi cu zi. Obiectele promotionale sunt eficiente deoarece difuzeaza mesajul promotional in cadrul vietii consumatorului.

Sursa: https://www.mediacritik.com/pourquoi-objets-promotionnels-fonctionnent-bien/