Coca-Cola revine cu o campanie digitala optimista

Campania “Pentru toti” difuzata initial pe canalele digitale ale marcii, pune in valoare curajul personalor care se afla in prima linie in lupta cu pandemia. Va aparea pe canalele de televiziune in luna iunie, semnand asftfel reintoarcerea brandului Coca-Cola in publicitate.

Un mesaj de sustinere si de optimism. Ceea ce vrea Coca-Cola sa transmita persoanelor care lupta impotriva acestei pandemii in cadrul campaniei botezate « Pentru toti » este ca trebuie sa fim mereu optimisti in ciuda problemelor si ca trebuie sa ne sustinem unii pe altii mai mult ca oricand in aceasta perioada. Aceasta campanie va fi initial postata online pe propriile canale digitale ale marcii dupa care va incepe sa apara pe canalele de televiziune la inceputul lunii iunie marcandu-se astfel revenirea progresiva a marcii Coca-Cola si reluarea activitatilor de comunicare.

Marca subliniaza astfel ca nu a beneficiat de ajutor public in momentul in care a decis sa puna o parte din angajati in somaj tehnic. Cei care au continuat sa lucreze in perioada pandemiei in uzinele marcii au beneficiat de o prima care a ajuns pana la suma de 1000 de euro. Coca-Cola a mai vrut sa scoata in evidenta initiativa JaimeMonBistrot.fr la care a participat si care i-a permis sa stranga suma de 1,2 milioane de euro in beneficiul a 6000 de insitutii incepand cu data de 6 aprilie. The Coca Cola Company a multiplicat operatiunile de sustinere, distribuind 300 000 de masti voluntarilor din cadrul Crucii Rosii, producand numai putin de 6 tone de gel hidroalcoolic pentru spitale si fortele de ordine in timp ce donatiile au fost facute tot spre aceste organisme.