Cateva sfaturi pentru un marketing de succes

Marketingul a devenit in ultima perioada un mix de strategii si reguli ce implica un numar mare de domenii de activitate. Pntru a avea succes in marketing regulile clasice de publicitate nu mai par suficiente. Drept urmare am realizat un top al celor mai importante sfaturi de urmat in momentele in care promovarea este o necesitate.

  1. Analizarea rezultatelor. Pentru a determina viitoarele actiuni rezultatele din trecut sunt deosebit de importante. Specialistii recomanda apelul la o echipa care sa se ocupe strict de analizarea acestor rezultate, de statistici si care sa se ocupe strict de analizarea acestor rezultate prin intermediul unor sisteme precum Google Analytics.
  2. Publicul tinta trebuie inteles. Publicul tinta are dorinte si nevoi diferite de ale unei persoane care detine afacerea. Aceasta confuzie, extrem de des intalnita duce in cele mai multe cazuri la esec si la investitii proaste. Suportul din partea echipei de customer service nu trebuie sa lipseasca, trebuie sa fie impecabila pentru ca acest public tinta sa poata fi inteles complet.
  3. Prezenta in social media. Orice afacere care nu este prezenta si pe retelele sociale va decadea, mai devreme sau mai tarziu. Aceasta este realitatea din pacate. Publicul din societatea noastra, extrem de grabit cauta sa se informeze cat mai rapid cu putinta. Afacerii care nu exista si pe retelele sociale ii va scadea credibilitatea.
  4. Optimizarea site-ului. Optimizarea SEO reprezinta o actiune primordiala care trebuie sa aiba loc in mod constant. Externalizarea acestei activitati reprezinta cea mai buna optiune in momentul in care compania nu detine un compartiment care sa se ocupe in mod special de acest lucru.
  5. Personalul. Sarcinile din domeniul marketingului sunt din ce in ce mai complexe si consuma timp. Este nevoie de o intreaga echipa pentru a duce toate sarcinile la bun sfarsit toate acestea. Investitia intr-o echipa eficienta este esentiala.