4 sfaturi competente pentru un corp perfect!

corp perfectRabdarea reprezinta cheia succesului, mai ales in sala de fitness si, mai ales, atunci cand este vorba despre obtinerea unui rezultat specific si anume castigarea de masa musculara. Desigur, schimbarile necesita timp si persoanele care depun efort pentru pentru a isi modela corpul fara sa vada schimba semnificative, trebuie sa gaseasca alte metode mai bune.

O sesiune de antrenament cu greutati este foarte importanta in domeniul body building, iar atunci cand incep sa apara progresele este recomandat ca sedintele de antrenament sa continue, pentru ca, potrivit steroizi-originali.com, atunci cand sunt intrerupte rezultatele vor disparea.

Regulile de care trebuie sa tina cont cei care urmaresc sa obtina un corp perfect le includ si pe urmatoarele!

Sesiunile de antrenament trebuie sa fie complexe

Volumul de antrenament, materializat in numarul de repetari si numarul de seturi, este un factor determinant in hipertrofie (adica, in cresterea musculara). Exercitiile pentru crestere in greutate musculara se concentreaza pe utilizarea greutatilor mai mici.

Comparativ cu antrenamentul de forta, intensitatea va scadea in timpul fazei de hipertrofie, cu o intensitate cuprinsa intre 50% si 75% din 1RM (capacitatea de repetare maxima) a unei persoane.

Steroizii pot fi o idee buna pentru suplimentarea antrenamentelor

Persoanele care cauta un mic ajutor in cresterea masei musculare, pot apel la steroizi online concomitent cu exercitiile fizice. Acestia sunt substante care contribuie la cresterea masei musculare si la obtinerea unui corp sculptat si trebuie doar sa fie administrati conform cu specificatiile de pe ambalaj, sau in urma discutiilor cu un specialist.

Citeste si:  Cand sa iei si cand sa nu iei un imprumut rapid?

Antrenamentele necesita concentrare asupra fazei excentrice

Atunci cand este ridicata o greutate exista o faza concentrica si una excentrica. Spre exemplu, atunci cand corpul este ghemuit, actiunea este excentrica. In momentul in care corpul revine in pozitia bipeda, actiunea este concentrica. In conformitate cu informatiile publicate de specialisti, activitatea excentrica este mai eficienta pentru declansarea hipertrofiei.

Pentru a creste cantitatea de efort excentric in antrenament, exista doua variante de lucru. Faza excentrica a fiecarui exercitiu facut poate fi incetinita sau pot fi incorporate variatii excentrice in antrenament. Ghemuitul poate fi utilizat de exemplu pentru a completa exercitiul pe podea. In cazul in care sunt facute doar exercitii excentrice, este necesar sa fie crescute greutatile utilizate. Muschii sunt mai puternici atunci cand se misca excentric decat atunci cand se misca concentric.

Pentru un castig eficient de masa musculara exercitiile de antrenament trebuie sa fie facute cu greutatile potrivite si intr-un mod excentric.

Perioade de odihna mai scurte

Persoanele care obisnuiesc sa verifice telefonul intre seturile de exercitii ar trebui sa seteze cronometrul la 30 sau 90 de secunde. In timpul exercitiilor intense perioadele de odihna de pana la 90 de secunde ajuta la eliberarea hormonilor de crestere musculara, inclusiv testosteron si hormoni de crestere, astfel incat muschii sa fie obositi cu adevarat.

Citeste si:  Cateva sfaturi practice pentru a ajunge la greutatea ideala

Indiferent de modul in care au loc exercitiile, obosirea musculaturii este foarte importanta pentru hipertrofie. Persoanele care vor sa isi creasca masa musculara nu ar trebui sa se sperie de febra musculara de dupa antrenamente si nici sa o evite. Muschii trebuie sa lucreze pentru a creste si acest lucru este foarte important.

Tinand cont de toate aceste sfaturi, este mult mai usor sa fie obtinut acel corp perfect pe care fiecare persoana si-l doreste.