13.000 de euro pe luna din doua plimbari

Masini second hand din Germania

Ca să aduci maşini bune din Vest şi să le vinzi în România reprezenta la un moment dat un mod de viaţă. După impunerea taxelor ridicole de către statul român, afacerea a căzut, dar n-a murit.

Mai e rentabil să aduci în România maşini din Germania sau Olanda, unde sunt bineînţeles mai ieftine. Adică erau, acum sunt şi mai ieftine, din cauza crizei. Ei bine, treaba încă merge dar s-a restrâns în jurul turismelor de litraj mic. Dacă vrei să faci bani, e simplu. Nu mai achiziţionezi Audi, Mercedes, Volvo, Sebring sau mai ştiu eu ce altă maşină cu cilindree ridicată. Alegi calea simplă: un wolkswagen polo, un ford fiesta, chevrolet spark sau nissan micra. Sunt doar câteva variante pe care le ai la dispoziţie pentru a reuşi să faci bani al revânzare. Pentru modelele de mai sus, taxa de înmatriculare nu depăşeşte 400 de euro şi din câte ştiu unii samsari o includ în preţul de vânzare.

Cum se face?

Autogara Filaret are curse pentru Germania cel puţin o dată pe săptămână. Biletul costă 95 de euro. După o zi şi jumătate de mers cu autocarul ajungi la destinaţie. Aici te mai costă o noapte de cazare şi rezolvarea actelor care nu durează o veşnicie, pentru că e totuşi vorba de Germania. Am auzit de la un prieten că treaba merge ceas. El pleacă din România cu 5-6 şoferi cărora le plăteşte 200 de euro pentru deranj. În plus ei au achitate nopţile de cazare de pe drum şi masa. Cu ce se aleg aceştia? Cu o excursie gratuită în Germania, cazare şi masă şi cu bani la întoarcere. Cel care a investit ]n masinile din Germania are şi el de câştigat. Doar din revânzarea unei maşini scoate liniştit 1500 de euro. Dacă înmulţim cifra cu 6 ajungem la 9.000 de euro profit neimpozabil. Scădem circa 2500 de euro, care înseamnă cheltuielile de drum, plata şoferilor, cazarea şi masa acestora. Diferenţa este de 6.500, bani pe care băiatul deştept îi face într-o săptămână. La două drumuri în Germania pe lună ajunge să câştige mai mult decât orice şef de televiziune din România sau chiar om de afaceri. Adică vreo 13.000 de euro. Deci, încă se poate!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *