Nintendo a fost lider in designul controllerilor de jocuri video in ultimii 30 de ani. Totusi, in cadrul recentul Shareholders Q&A au vorbit despre cum lucreaza la stabilirea unor ’’noi standarde ’’ in cadrul industriei.
Cand a fost intrebat daca s-a gandit ca dezvoltatorii vor crea in continuare jocuri video la care jucatorii vor trebuie sa se uite la ecran, in timp ce folosesc controlleri traditionali, Shigeyuki Takahashi a explicat cum provoaca Nintendo normele de un timp:
Noi tot timpul visam la lucruri noi. De exemplu, 1-2-Switch, la primul joc lansat pe Nintendo Switch, am propus ca oameni isa se joace uitandu-se unul la celalalt si nu la ecran. Iar la VR, ne-am gandit cum sa schimbam nu doar controllerul dar si gameplay-ul, asa am adus Nintendo Labo Toy-Con 04;VR Kit. Suftware-ul expus la E3 din anul acesta, s-a intamplat sa fie tipul care se joaca cu controllerul in mana, uitandu-ne la ecran. Totusi, cred ca se poate vede pe software-ul creat ca incercam mereu idei noi.
Shingeru Miyamoto a mai adaugat pe langa asta, subliniind viziunea lui de o generatie in totalitate noua de controleri:
La fel, cred ca putem trece repede de la controllerul acutal si incercam tot feluri de lucruri. Obiectivul nostru este sa obtinem o interfata care intrece controllerul actual, unde ceea ce face jucatorul este direct reflectat pe ecran si rezultatul se poate simti clar. Acest lucru nu a fost obtinut inca. Am incercat toate tipurile de controlleri de miscare, dar nici unul nu functiona la toate persoanele. Ca si compania care stie cele mai multe despre controleri, ne straduim sa cream un controler care poate fi folosit cu usurinta, si va deveni noul standard pentru urmatoarea generatie.
Este fascinant sa il auzim pe Miyamoto vorbind despre acest subiect si suna de parca ar vrea sa obtina un nivel nou de controlori de miscare care este un hibdrid de Wii Remote, Kinect si PlayStation Move.