Promovare seo si alte idei pentru un magazin online

magazin onlineVreti sa aveti un magazin online de succes? Iata cateva idei care va pot ajuta in acest sens.

Acordati o atentie speciala promovarii seo

Blogarii inteleg mai bine acest lucru – ei au personalitate, pot sa scrie sute de articole cu continut unic si se prezinta clientilor ca fiind o persoana reala. Dar eCommerce-ul nu este la fel din pacate – este mult mai vulnerabil din punct de vedere seo, iar multe magazine online s-au aflat intr-o pozitie de retragere dupa ultimele schimbari ale algoritmilor Google din ultimii ani. De ce?

Pentru ca descrierile produselor tind sa fie prea scurte, lucru care duce la o cantitate mica de continut real pe pagina – care poate fi considerata de catre motoarele de cautare ca fiind de calitate scazuta. Apoi variatiile unui produs, cum ar fi dimensiunea sau culoarea, pot genera URL-uri unice cu continut duplicat eficient. Acestea ar trebui sa fie toate canonice . In plus, produsele din mai multe categorii creaza URL-uri duplicate. In nou este bine sa va asigurati ca folositi instrumentele adecvate de seo. Categoriile de produse se intind de obicei pe mai multe pagini iar un magazin poate avea mii de produse – ar trebui sa va asigurati ca toate articolele sunt indexate in mod corect.

Citeste si:  Branduri - de la idee la afacere propriu-zisa

Iata ca nu mai este suficient pentru un magazin online sa aibe un paragraf scurt cu o descriere text si o imagine de produs. Dar ar trebui sa va indreptati mai mult atentia spre clientii dumneavoasta. Nu subestimati oamenii care vor sa-si imparta opinile si experientele legate de un anumit produse. Puteti oferi premii lunare pentru cei care formuleaza review-uri de produse in urma unei achizitii.

Daca vreti sa aveti succes cu magazinul dumneavoastra online cereti unei agentii specializate sa faca pentru dumneavoastra promovare seo. Vor fi intreprinse mai multe actiuni bine documentate si targetate pentru ca magazinul sa creasca in clasamentul google si sa aibe mai multi vizitatori si potentiali clienti. Lucrul acesta ar putea fi cuantificat daca ne gandim ca puteti monitoriza zilnic numarul clientilor care va viziteaza site-ul.

Trimiteti Newslettere

Acesta este arma secreta a eCommerce-ului si se refera la o baza de date cu clientii fideli. Cand faceti o vanzare intrebati clientul daca vrea sa se aboneze la Newsletter. El poate bifa o caseta intr-o zona care se vedere foarte bine pe prima pagina sau pe bara laterala.

Incepeti acum o afacere online si contactati www.seoagency.ro pentru promovare seo, servicii seo si optimizare.

Salvează