Obiecte publicitare si fidelizarea clientilor

Din ce in ce mai multe companii aleg sa ofere obiecte publicitare si goodies clientilor. Si asta, din diferite motive. Printre principalele motive se numara dorinta de a fideliza o clientela. Atunci, ce am putea oferi drept cadou publicitar unui client ? Ce avantaje avem daca oferim cadouri ?

Oferirea de obiecte publicitare. Ce interese ? In ziua de azi, este mai rentabil pentru companii sa fidelizeze clientii existenti mai degraba decat sa gaseasca clienti noi. Un lucru sigur este acela ca fidelitatea clientilor reprezinta o provocare majora pentru companiile de orice marime. Insa ce interes au companiile sa ofere obiecte publicitare precum goodies clientilor lor ?

Pentru clienti, este intotdeauna apreciabil sa primeasca cadouri din partea unei companii. Si mai ales daca sunt clienti fideli si buni. In realitate, in ochii lor, acest gest este perceput drept un veritabil interes. Se simt valorizati si stimati de companie si de reprezentantii acestora. Este mai curent sa devii client fidel al unei marci care manifesta interes ridicat decat al unei companii care nu prezinta interes fata de clientii sai si gradul lor de fidelitate. Oferind un cadou, compania se asigura ca face placere unui client, ca il valorizeaza. Este si o modalitate buna de a-i multumi si de a-l recompensa pentru fidelitatea sa.

Citeste si:  O scurta istorie a magazinelor online

O companie din doua foloseste aceste obiecte publicitare. Stim astfel ca 9 persoane din 10 priemeste un obiect publicitar din partea unei companii si il foloseste zilnic sau in mod frecvent. Majoritatea companiilor au drept principal scop acela de a-si imbunatati imaginea, oferind goodies personalizate clientilor. Oferind cadouri personalizate clientilor compania devine mai simpatica in ochii clientilor ceea ce nu este deloc de neglijat pentru o companie.