Email Marketing – cum te poti folosi de Emojis?

Faimosii Emojis, adica micutele fetisoare sau icoane ce ne insotesc mesajele fac de acum inainte parte din viata noastra zilnica. Le folosim peste tot in textele pe care le scriem, in statuturile de pe Facebook, in Tweeturi sau in Messenger.

Si ai remarcat cu siguranta faptul ca acesti emojis sunt din ce in ce mai folositi si in e-mailuri.

Cyberimpact suporta de acum inainte si folosirea de emojis in obiectul si corpul e-mailurilor pe care le trimitem.

Cateva practici de respectat.

Alege un emoji potrivit. Alegerea unui emoji depinde foart mult de tipul de continut, de firma ta, dar si de tonul pe care il folosesti in e-mail siin cotinut. Daca esti o firma foarte serioasa si daca vrei sa folosesti un emoji in continut, cu siguranta ca vrei sa gasesti un emoji mai serios. Dar daca marca ta este mai degraba mai informala, poti alege un emoji mai original si mai simpatic.

Trebuie sa incerci sa ramai pertinent in functie de context. Foloseste un emoji pertinent in functie de mesajele pe care le trimiti, care vor servi pe post de suport pentru ceea ce transmiti.

Incearca sa iti exprimi emotiile. Sa iti exprimi emotiile prin intermediul unui mesaj poate sa fie un lucru destul de delicat. Dar un emoji te poate ajuta sa clarifici emotiile si sa exprimi mai bine.

Citeste si:  Riscuri care pot cauza falimentul unei afaceri

Creeaza impact. Un simplu tex exprima o simpla idee. Dar daca vrei sa creezi un real impact, ar trebui te folosesti de emojis pentru a te putea remarca in multitudinea de e-mailuri din Inbox.

Testeaza. Testeaza daca folosirea de emojis influenteaza sau nu, pozitiv sau negativ, deschiderea sau nu a unui e-mail. Poti incerca sa trimiti acelasi e-mail, unul cu emojis, unul fara si sa vezi carea a avut mai mare impact.

Tu ce emoji vei folosi in urmatoarele e-mailuri pe care le vei trimite?