Cum deosebim un print flyere profesionist de unul mediocru?

Ca tanar antreprenor, esti manat in permanenta de gandul de a excela in activitatea pe care o intreprinzi si de a exalta de fericire la gandul ca afacerea ta se dezvolta vazand cu ochii. Numai ca, inceputul nu este totdeauna roz, asa ca ai nevoie de o sumedenie de “arme” penrtu a razbate printre cei mai de success businessmen!

Un prim aspect legat de promovarea produselor sau serviciilor oferite este legat de popularizarea acestora in randul grupului tinta vizat, astfel incat sa castigi rapid capital de imagine. Iar orice campanie de promovare implica, pe langa actiunile intreprinse in mediul online, si distribuitia de materiale cu scop informativ, cum ar fi flyere si pliante!

Calitatea pliantelor sau a fluturasilor publicitari depinde, intr-o foarte mare masura, de particularitatile hartiei pe care sunt imprimati, designul si, nu in ultima instanta, mesajul transmis.

In vederea realizarii acestora, poti opta sa urmezi sfaturile expertilor in arta tipografica si sa apelezi la serviciile unei tipografii cu o bogata experienta in domeniu. Este, de fapt, “ingredientul” secret care face diferenta intre reusita si insuccesul unei campanii de informare in masa!

Si, pentru ca te respecti si stii cat de importanta este prima impresie, ne propunem sa iti prezentam cateva caracateristici care diferentiaza un print flyere realizat de catre profesionisti de unul mediocru.  Iata, asadar, elementele care diferentiaza un material realizat dupa cele mai riguroase standarde:

Citeste si:  Inbound Marketing- 3 tendinte pentru a fi in top in 2018

Culorile si imaginile inserate pe suportul de hartie

Te-ai convins acum cat de important este suportul de hartie pe care vor fi imprimati fluturasii publicitari care vor ajunge in mainile potentialilor cumparatori! Ei bine, de aici si pana la reusita demersurilor pe care le-ai inceput, mai ai de urmat cativa pasi esentiali!

In acest sens, expertii unui print flyere de calitate iti recomanda sa tii cont si de alte detalii esentiale referitoare la aspectul si maniera in care sunt realizate materialele promotionale. Culorile si imaginile sunt nelipsite de pe fundalul unui flyer sau al unui pliant! Practic, acestea sunt elementele care “condimenteaza” aceste materiale, atrag privirile curioase ale grupului tinta caruia dorim sa ne adresam. In concluzie, daca sunt combinate cu cap, culorile si imaginile pot fi sinonime cu cresterea spectaculoasa a vanzarilor.

Imaginile folosite nu trebuie sa sustraga de la text

Mare atentie insa sa nu cadem in capcana extremei celeilalte: ne focusam prea mult pe grafica si uitam de mesajul pe care intentionam sa il transmitem viitorilor nostri clienti! Chiar daca putem spune ca imaginile valoreaza mai mult decat o mie de cuvinte, este esential ca un print flyere de calitate sa transmita, exact, mesajul corect.

De retinut este ca imaginile doar completeaza si nu dubleaza informatia! Fara un text concis, clar, ofertele sau promotiile pe care le promovam nu au cum sa fie cunoscute intr-o maniera eficienta si rapida.

Citeste si:  3 intrebari esentiale la cercetarea unei noi tehnici de marketing

Fara cuvinte si imagini pe diagonala

Nu negam faptul ca iti propui sa transmit informatia intr-un mod cat mai creativ si non-conformist, pentru a capta atentia! Insa, atunci cand vrei sa apelezi la materialele publicitare ca mijloc de promovare eficienta nu uita ca una dintre regulile de aur ale unui print flyere profesionist este sa nu inserezi cuvintele sau imaginile pe diagonala, in forma de figuri geometrice, intersectate sau suprapuse.

Exista sanse foarte mari ca flyer-ul sa fie aruncat la cosul de gunoi inca din primele secunde. Astfel, ai irosit timp pretios si ai investit bani inutil, iar impactul este practic inexistemt!

Evita frazele lungi

Daca iti doresti, cu adevarat sa ai parte de un print flyere de calitate, evita, pe cat posibil, frazele lungi, cu multe cifre sau semne de punctuatie. Exprimarea trebuie sa fie clara si concisa, de natura sa nu produca confuzii intre produse, tipul de promotie si durata pe care aceasta se intinde. Fiind foarte grabiti, oamenii resping textele lungi si greoaie, intrucat nu le pot citi in cateva secunde!

De aceea, ca reteta de succes, iti recomandam ca intreg textul sa fie concentrat pe una din fetele flyer-ului, in timp ce pe verso sa alocam spatiu suficient logo-ului.

Citeste si:  De ce utilizarea datelor in strategia ta de marketing digital este atat de esentiala

Profesionistii fac diferenta

Poate ca inca nu ai realizat, insa profesionistii fac diferenta intre un print flyere mediocru si unul realizat dupa cele mai ridicate standarde. E-flyere, tipografia cu experienta in print flyere, de peste un deceniu in domeniu este locul unde clientii pot beneficia de consiliere specializata pentru a putea identifica produsele care se potrivesc cel mai bine in raport cu tipul de campanie desfasurata.

Flyerele realizate cu ajutorul unui tipar offset de origine germana sunt imprimate pe hartie lucioasa si tiparite in policromie fata-verso. Se poate opta dintr-o gama completa de modele variate si se pot alege finisarile, stantarile dorite. De asemenea, materialele pot fi distribuite in functie de strategia de marketing stabilita de comun acord cu clientul, in zonele cu potential maxim de atragere de noi clienti, prin intermediul serviciului de distribuitie flyere.

Asadar, in opinia noastra, orice campanie de marketing va fi lipsita de griji si va avea sorti de izbanda cu ajutorul unui print flyere riguros realizat.