Care sunt principalii factori care duc la alegerea unei polite RCA

romasig asigurari rcaAsigurarea RCA reprezinta una dintre acele cheltuieli ce nu pot fi evitate. Indiferent de buget, indiferent de comportamentul in trafic si indiferent de preferinte, orice posesor aut trebuie sa achizitioneze o asigurare RCA.

Dat fiind faptul ca oferta este destul de bogata, fiind numerosi asiguratori care comercializeaza aceasta asigurare auto, este foarte interesant modul in care soferii aleg asigurarea potrivita. Ce ii face sa opteze pentru asigurarile care nu sunt cele mai ieftine?

Cei de la RomAsig au facut o lista cu factorii care duc la alegerea politei RCA, iar rezultatele sunt destul de interesante.

Principalul factor care determina achizitia unui RCA este pretul

Asa cum este de asteptat, pretul este cel care decide achizitia majoritatii politelor RCA, 78% dintre clienti preferand un RCA ieftin in detrimentul unuia care costa ceva mai mult. Este o statistica normala, bazata pe obligativitatea achizitiei si pe faptul ca, in teorie, toate politele sunt la fel. De asemenea, decizia de a opta pentru cel mai mic pret este luata si datorita faptului ca polita RCA este menita pentru despagubirea tertilor prejudiciati, nu pentru despagubirea propriilor pagube.

Putini sunt cei care realizeaza ca un RCA ieftin nu inseamna intotdeauna o solutie inteligenta si ca un eventual accident poate sa aduca cu sine anumite probleme legate de despagubiri.

Citeste si:  BRICS Definitie

Exista si soferi care iau in considerare alte aspecte ale unei asigurari RCA

Intr-un procent mult mai mic, exista soferi care considera reputatia companiei de asigurari ca fiind factor decisiv in achizitia unui RCA. Mai exact, 12.3% dintre proprietarii de masini acorda o atentie sporita acestui lucru.

Procentul care ramane isi imparte interesul catre persoana care vinde polita si catre ofertele aditionale oferite de asiguratori. De foarte multe ori insa, cei care aleg un anumit asigurator raman fideli pe termen lung, mai ales daca eventualele incidente au fost rezolvate rapid.

Impactul media poate sa fie el decisiv asupra clientilor, precum si impactul forumurilor de discutie de pe internet sau al blogerilor.

Cum atrag companiile de asigurari clientii?

Privind din perspectiva companiei de asigurari, misiunea este destul de dificila pe o piata in care majoritatea clientilor cauta cel mai mic pret. Tocmai de aceea, se apeleaza la anumite parghii care sa lege clientul de companie. Diversele obiecte promotionale oferite odata cu incheierea asigurarii sunt foarte populare, multi asiguratori oferind stick-uri de memorie, veste reflectorizante sau diverse alte accesorii pentru masini.

De asemenea, se obisnuieste sa se ofere diverse bonuri cadou pentru combustibil sau alte consumabile, dar si reduceri majore la alte asigurari, cum ar fi CASCO.

Citeste si:  Cafeaua verde, cel mai bun aliat pentru a slabi

Nu in ultimul rand, multi dintre asiguratori mizeaza pe o educare cat mai buna a celor care vand si pe o imagine excelenta in mediul online. Se pare ca majoritatea clientilor gasesc confortabila comunicarea cat mai buna cu persoana care le vinde asigurarea si odata ce au gasit acel vanzator cu care se pot intelege, ii raman fideli acelei persoane.